Najnowsze wydania

testowa góra

Mobilny showroom

 

Clipboard01Hale targowe czy popularne eventy branżowe były i nadal są kreatorami rynku, punktami styku na linii marka-konsument. Dobre miejsce – połowa sukcesu. Lokalizacja odgrywa jedną z kluczowych ról w relacjach B2C. Szybki rzut oka na mapę stoisk czy rozlokowane wyjścia i ciągi komunikacyjne pozwala ocenić, z dużym prawdopodobieństwem, które miejsca będą najczęściej odwiedzane.

 

Mobilność w biznesie to dla wielu właścicieli firm  szansa na pozostanie o krok do przodu przed konkurencją. Nie jest to jednak mobilność w rozumieniu technologii online, lecz mobilność w świecie rzeczywistym. Jak pokazują konkretne przykłady, mobilność okazuje się być skutecznym kluczem w komunikacji marketingowej - wspiera sprzedaż, buduje wizerunek firmy i przede wszystkim relacje. Stanowi unikalną szansę dotarcia do konsumentów w każdym miejscu i czasie. Szansę zaskoczenia gdy kalendarz imprez targowych jest pusty, czy wreszcie okazję kreowania przyjaznej komunikacji ”twarzą w twarz” o każdej porze roku.

Worek z korzyściami jaki pojawia się  przed firmą jest znacznie większy w porównaniu z tym, co oferuje tradycyjna, stała ekspozycja targowa. Produkt coraz częściej schodzi na dalszy plan, a ciekawa ekspozycja nalepiej przyciąga uwagę. W swój harmonogram wystawcy coraz częściej wpisują degustację czy serwowanie drobnych posiłków.    

Co w innych przypadkach? Czy producent armatury łazienkowej jest zdany tylko na sklep stacjonarny i tradycyjną zabudowę targową? Czym może zaimponować producent tarcz diamentowych wybierając się w teren? Co producent automatyki dla domu i przemysłu może zdziałać mobilnie?

 

Wsparcie dla sprzedaży i budowy wizerunku firmy

 

Mobilność to trend, który coraz śmielej wkracza do nas z zachodnich rynków. Okazuje się, że firmę „na kółkach”, do której można swobodnie wejść jesteśmy w stanie „zacumować” w niemal w każdym miejscu i o każdej porze. Ta wszechstronna formuła sprawdza się na polskich ulicach doskonale jako np. pojazd food truck. Z mobilnych ekspozycji chętnie korzystają również firmy organizujące akcje promocyjne w kurortach - latem i zimą.

Dobra lokalizacja to zaledwie połowa sukcesu. Urozmaicona oferta może nie wystarczyć przy tak rozległej ofercie rynkowych propozycji.   Na podjęcie decyzji o zakupie ma niewiele czasu. Obok treści oczekuje atrakcyjnej formy i szybkiej gratyfikacji. Wielu chce dotknąć produktu i go sprawdzić. Jak się wyróżnić w tej marketingowo-sprzedażowej machinie?

 

Clipboard03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij